25 November

Sådär ja, nu har jag precis målat med mitt rosa nagellack på tårna ;D Så snyggt så.Den nya parfymen(i min samling) av Paris Hilton's Just me, tror jag har blivit en ny favorit för mig.Sitter och sniffar på den samtidigt som jag funderar på vad jag ska handla in imorgon efter tandläkaren, med presentkorten från Gina Tricot och Lindex.Sitter också och försöker ragga upp älsklingen till att följa med till Haninge, men han är såå seg på att svara (a).& bara för att jag sa så, då svarade han, höhö.

Annars har jag fortfarande världens jävla äckligaste träningsvärk så det typ skriker om det, men jag antar att jag får stå ut med det.Längtar också som fan till att få åka till gymnasiet på onsdag med Erica och mamsen, ska bli intressant att se. Puss!

BTW! JAG FYLLER ÅR IMORGON :D
#1 - - /C.:

Haha, jag läste; "Så, nu har jag målat med mitt rosa nagellack på min tååårta" xDD

Jag är för mycket inne i att du fyller år idag tror jag ;D Grattis för ehm.. TREDJE gången :> Du får skriva sen om allt du fått och som hänt!

#2 - - evelina:

GRAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS KUSIIN! :)

#3 - - liz:

Hahah bra där catz! ;D Ja självklart, inlägget kommer strax upp.

Båda: TACK SÅ MYCKET! :)

Till top