31.7

Det är äckligt varmt, men nu är det iaf slut på dagen innan fredag, ALLTSÅ ÄR DET FREDAG IMORGON! Igår var jag jätteduktig och städade, det enda som är kvar är att byta lakan som jag tänkte göra nu (bilder på rummet kommer straaax).

Jag fick en receptbok av mamsen igår! Hon tänkte på mig när hon såg den, att jag skulle ha den när jag flyttar hemifrån. Det är alltså en bok man skriver in egna recept, så jag satt igårkväll och skrev i 5 st jag kände var tvugna att finnas med när jag flyttar. Självklart har jag en annan bok från skolan med grundrecept på t.ex. nått lättare, men boken jag fick av mamma är mer till för speciella rätter jag tycker om. :) Tack kära mamsen för den!

Ny design till min blogg är på ingång igen. Jag och Sanaz kom underfund med att en ljus design skulle vara snyggare, så den slänger jag upp inom en viss tid, och det lär bli lagom klart till ikväll. Jag har lite småsaker jag måste fixa till också, och just de vet jag inte hur lång tid det tar. Men see you! (Ps. Bilderna kommer strax, ska bara fixa klart. :) ) Puss

Anledningen till att jag låter bakgrunden till bilderna vara vit, är just för att bakgrunden till bloggen kommer bli vit.

Till top