29 Mars

Godmorgon, eller god förmiddag, vad man nu säger. Ursäktar för att jag inte bloggade om gårdagen, men den dagen var i fullpackad, och hade alltså inte tid för bloggen.

Dagen började hur som helst med att vi gick hemifrån Erica lagom till att vara på Tatoo när de startade Drop In grejen, men trots deras nya system med lappar, så var det två wannabe-fjortisar som trängde sig före. Vi kom alltså inte därifrån föränn strax innan 1, så vi hann iaf med tåget. Såklart så sätter sig fjortisarna på samma tåg som oss, samma vagn som oss, och Precis bakom oss, så vi ska höra lagom bra när de säger att de måste byta trosor, och inte kan ha högklackat eftersom de skulle bli sååå fulla på kvällen.Usch vad jobbiga de var, PLUS att de SÅKLART skulle hoppa av i Handen som vi, dock då de skulle vidare till Tyresö lyckades jag spetsa öronen för att höra..
Hur som helst, gick jag och Erica igenom hela centrumet innan vi började handlandet.För min del började med mammas Honey Cardigan i Ceriserosa, funderade på att köpa en sådan också i annan färg, men så blev det inte alls, drog då istället till mig en Turkos Lena Eco T-shirt (är blå på bilden...). På H&M hittade jag en ursnygg Bandaubikini, alltså en axelbandslös med alternativt med knyt i nacken istället. Svart med guldränder, satt jättebra och blev nöjd med den där. Dock skippade jag underdelen, då jag vill ha knyt i sidorna, så köper den någon annanstans för sig.. GAH! Hittade en så himla fin, vad ska man säga, klänning, skjortliknande, vitsvartrandig på Vero Moda för 179;- , när de kostade 249 och 279 på Gina & Lindex! :)
Annars blev det inte så mycket mer, bara småsaker som naglar till nagelförlängningen, och rakgrejer. Shit, måste bara tipsa om kebabtallriken vid norra ingången, mitt emot Radio Haninge-stationen, så HIMLA god!
Tog 18.16 tåget ifrån Haninge, och var hemma vid 7 tiden hos Erica. Vi provade våra kläder, och jag satte igång med mina naglar. Satt och kollade på Let's Dance halva kvällen, då vi sedan drog på Så Ska Det Låta som Erica  hade spelat in. Somnade 2 inatt, och här är jag nu! Hemma, väntar tills alla syskon kommer. Eller okej, Elina&Daniel, Darwin&Wilda, Jirka? (a), Sandra och Andreas. Syskonmiddag ikväll, och tror nog att det blir bad ikväll, mys!

IMORGON ÄR DET EAGLES I GLOBEN! <3


  
image176
Till top