Första advent

Jag vill inte bli sjuk! Varför just Nu? Bara för att jag har ett nationellt matteprov på onsdag och ett annat nästa fredag. Varför?! Jag har huvudvärk så det skriker om det, och halsmandlarna är stora som, jag vet inte vad? Men hur som helst, så sitter jag nu här i sängen och tar en paus ifrån städningen. Jag har tagit bort mina rosa gardiner och lät bara de vinröda/mörkröda sitta kvar, och sen har jag satt upp mina två stjärnor.
Det som är kvar är väl att möblera om lite, dammsuga och damma lite hit och dit.

Mamma och pappa var på IKEA igår, så de köpte ramen jag behövde till älsklingen och mins förstoring. Så nu sitter båda bilderna uppe, och det blev jättefint. :-)

Imorgon blir det bara 2 lektioner jag ska vara med på, och sedan göra mitt omprov som jag faktiskt tror att jag kan nu! Och sen så ska jag hem och till sjukhuset här i Nynäs. Ska typ få en remiss så jag kan få komma till en urolog någongång ;o .. Men men.. Nu är det bara 20 dagar kvar tills våran halvårs-dag! ;$
Till top