225

Godmorgon allesammans! Vad anser ni om snövädret? Eller rättare sagt, stormen? Jag och Vissla höll på att flyga bort när vi nyss var ute. Jag var nästan tvungen att DRA henne när hon själv märkte att det blåste så otroligt mycket. Glad är jag att jag slipper ta bussen till skolan idag, för då hade jag förmodligen kommit sent, då bussen säkert hade varit sen den också.. Pappa skulle endå ut strax med bilen, så han kunde passa på att kasta av mig vid skolan, så snällt så! :-)

Det är väl inte till 100 bättre i magen, men det kommer och går. Det är så störande, och jag är ledsen för att jag inte kunde följa med igår. Undra bara hur det gick på hemvägen, stormen började ju när de åkte hemåt, i alla fall här. Men men..

Idag vet jag inte vad jag som sker. Jag vill att hjärtat ska komma hit, men det gör han säkert inte bara för det. :/ Så det blir nog bara till att vila, eventuellt kanske plugga lite? Rita? Ja, whatever. Någonting..
Väntar på min tid till tandläkaren.. passar ju VÄLDIGT bra att få en tid nu mitt i stormen. Jag antar att jag får åka extra tidigt bara för att inte riskera att komma sent där heller typ. Jag har inte ens fått en tid än, så det löser sig säkert..

Annaaaars.. bara bild och engelska idag. Imorgon är det bara foto, och på fredag har vi avslutning på Kulturskolan. Hm.. ja, det var väl en kort sammanfattning. ^^)

Nu ska jag och pappa strax åka. PUSSEN /

#1 - - catarina:

så hemskt söt.

Till top