Black and, red

Förlåt bloggen, förlåt mina unika läsare - för att jag är usel på att uppdatera. Jag har jobbat och haft fullt upp, har inte haft orken inne att ens titta till bloggen. Det är sanningen.. Nu skriver jag bara för att jag känner att det behövs, inte för att jag orkar - för det gör jag nämligen inte.
Jag har inte så stor blogglust över huvudtaget, men hoppas på att det blir bättre typ.
Sitter och gör någonting som jag inte får göra, som jag inte ska. Det kliar som saaatan på min ena tatuering, och jag kan inte hålla mig från att klia? (a)..

Men nue ska jag nog ta och hoppa in i duschen och sen lägga mig.
Sovmorgon imorgon, SKÖÖÖÖNT SOM FAAAAN!



Veckans schema:
Måndag: Lektioner mellan 12.35 - 16.25
Tisdag: Lektioner mellan 09.25 - 15.25
Onsdag: Bild mellan 08.45 - 10.45, Slutar sen!
Torsdag: LEDIG!
Fredag: Bild mellan 09.00 - 11.00 sedan Eng mellan 12.45 - 13.35
Lördag & Söndag: Jobba ..,

#1 - - catarina:

snyggie!

Till top