I made it

Varför ska det alltid vara såhär? Jag vaknar jättehungrig, går och gör iordning någonting att äta, men efter redan första klunken Oboy och första tuggan utav mackan så stiger ett illamående i raketfart. Det går bara inte. Hur mycket jag än tvingar mig själv att nästan så gott som trycka ner den lilla mackan så stiger illamåendet bara mer och mer. Så, bort med macka och oboy, det var den frukosten det.. En klunk och en tugga. Bra Felicia, bra.

Jag hoppas den här föreställningen är bättre än den förra vi såg. Den var värdelös, helt ärligt. Är denna likadan tänker jag lyfta på rumpan och gå där ifrån, haha. >.<


Denna "påökning" av tatueringen har ni inte sett va? :) Jo bara om ni har varit inne på
min BDB eller FB. Bloggen är ju så oerhört seg på att ladda upp bilder -.- Därför det tar
tid innan ni får Se någonting..

#1 - - mikkis:

SV; oj dom va jätte fina men måste råga gör det ont att tatuera ankeln eller asså vit fot knölen är inne på att tatuera en stjärna dära?

tatuerar du andra med eller äre bara dina vänner ? kram

Till top