Every breath

Godkväll allesammans! Blir inte paff själv att jag är vaken vid den här tiden, även fast jag börjar bli rätt trötter nuu, men jag har varit vaken läänge de senaste dagarna, så mjau. Jag har den senaste halvtimmen iaf, typ, bara suttit och roat mig med att läsa BlondinBella's blogg. Och jag blir typ kär, jag älskar den! Jag kan inte fatta att så många är så anti henne. GO BELLA, FUCK KISSIE/DESSIE/AMIR/GAYBLOGGEN osv.

Kanske dags att börja tänka på refrängen, och inte fortsätta med detta "nattgibbandet med mig själv", utan istället tänka på att det inte är alltför lång tid kvar tills skolan börjar igen. Vad är det, 1½ vecka ungefär? Ja på torsdag, är det en vecka kvar. Börjar på torsdag den 7:e. När börjar ni skolan?

Nu har jag iaf precis sminkat av mig, och jag fyllde innan i min tatuering på armen. Maskinen tjafsade inte lika mycket med mig nu idag som den gjorde med mig och Evelina igår, hm. Konstigt. Dock i slutet började den bli trött, så där lär jag nog få fylla i igen senare.. Och jag tror inte jag kommer göra mina blommor större, så de passar med den första grenen. Jag ritade ut med penna förut, och jag tyckte det inte såg bra ut. Men men, vi får se!

Nu ska nakna(osminkade) jag gå och lägga mig med min inplastade arm. Puss på er!

#1 - - Joel:

Haha! Läste lite från 30 december -07



"Hittade en lista ur en blogg nyss, så lägger upp den här.Killar som tjejer, se och lär!



1. Om en kille får henne att känna sig obehaglig, är det din plikt att slå ner honom."

#2 - - V I O L A S I M O N E T T E:

Svar: Det är bra :)

Vad gör du?

KRAM

#3 - - F E L I C I A ' S [DESIGNBLOGG]:

Haha Joel vad menar du? xD

Till top