Felicia's Ink

HEY BLOGGEEN! :-) Jag sitter och halvsover här i min stol. Vad ska man annars göra? Har ganska nyligen laddat över alla låtar från datorn in i musiken, plus att jag bad vänner skicka låtar så att jag kan fylla upp luren. Meeeen det räcker inte, behöver mer musik ;( haha. Men men! Annars sitter jag och kikar lite bland mina bilder, och hittade en SMEXIG bild från igår! Haha. Jag var jättetrött, och höll på att tatuera min kusse Evelina! Sen tog vi en pause och jag satt bara här framför datorn. Sen så vet jag inte vad jag gjorde, så råkade jag dra ner den öppna bläck-flaskan i mitt knä, så det rann ut på stolen och längs mina lår. LYCKAT! Mobilen fick också smaka lite, men det var inte så mycket så det fick jag bort. Jag själv såg alltså ut såhär som på bilden nedan. Det var bara att hoppa in i duschen, och vips så vart man pigg igen! Hahaha..



Annars gick tatueringen till slut iaf, och inte långt därefter somnade vi. SKÖNT att sova!
Jag som inte lyckades somna natten innan.. hm.

Imorgon ska jag och mamma till sjukan med moi och min mage. Får se ifall vi kommer någon vart.
Efteråt kanske vi åker till Haninge, mellandagsrea + presentkort = <3 :)

VAD HÄNDER PÅ NYÅR?
Jag vill göra något! :(


Såhär blev tatueringen jag gjorde på henne. :)

#1 - - V I O L A S I M O N E T T E:

Fin blogg :)

#2 - - V I O L A S I M O N E T T E:

Svar: Tack :)

Allt bra?

KRAM

#3 - - catarina:

svar; ehum, tack för tipset men jag fatta inte riktigt vad du mena? (a) ska man formatera den NYA hårddisken, den man köper? ;o åh, jag är så okunnig känner jag.

grymt jobbat med alla dina tattoos, och blgogdesignen, du är grym på alla sätt o vis, ah! me want to be you, ungefär. >.< såg du btw mina kommentarer, en i din privata blogg o en här? känns som du "missar" att jag kommenterar här då o då :-(



<333

Till top