Jag + Otur = SANT

Omg, nu mår jag så illa att det nästan smakar spya i munnen, haha. Nae men, har nog blivit för mycket 'godsaker' ikväll, så nu får jag inte trycka i mig något mer. Never!

IDAG har det varit min värsta otursdag typ.
Började väl med den vanliga stressen som alltid. Stressade så mycket under hela dagen att jag mådde illa lagom till lunchtime. Blev dock bättre efter lite käk, men sedan var jag tvungen att stressa tillbaka till skolan ju för sista lektion. Bussen var sen som faen till skolan, så jag kom precis i tid. Väl på lektionen fick jag tillbaka ett prov, och SJÄLVKLART fick jag IG. Så skillad jag är Felicia, absolut. Kan ju lika gärna stryka den där jä... kursen. >.< Kommer inte klara den, I promise.
Men, satt och surade lite halvt sista tiden av lektionen och gick sedan hem till vovvarna. Hade jättetråkigt, så tog en långpromenad med dem och gick sedan hem igen för att baka lite. Gjorde en dubbelsats smet för en kladdkaka, och hade sönder vispen. Den GICK AV! Fortfarande är jag lika skillad... jag städade undan ren och smutsig disk annars i köket under väntan att kakan skulle bli klar, så tiden skulle gå.
När pappa hade kommit hem åkte vi till jobbet för att hämta en nyckel, och sedan hem igen för att äta.
Jag hade bestämt med en snubbe att han skulle komma och köpa min kameraväska som var alldeless för liten för mig och mina grejer, så han kom senare och jag gjorde fina affärer, typ. Under tiden som jag stod och pratade i tele med honom innan han anlände hit, så sätter sig Kim i min säng, och kissar FETA pölen! Jag blir galen, då hon kladdar ner två täcken, plus att de gick igenom två madrasser. Innan hade vi varit ute på promenad och hon gjorde ifrån sig två gånger..
Nog efter det har jag klantat mig att tappa en halv kakbit i diskhon, så jag fick mig bara en halv bit.. och nu är jag bara illamående efter för mycket godisätande.

JAG HAR SÅN TUR IDAG!
Jag hoppas det går bättre imorgon när jag liksom ska jobba..
Så. Jobba imorgon, jobba söndag.

Viiiill bara pussa på min älskling, ha honom här.

Till top