Julfirande 09

Usch, har jag uppdaterat NÅGONTING idag? Nae, det har jag inte. Inte någonting alls efter, ja, då jag önskade er en god jul. Här är vi nu, och vi har rullat in mot annandag jul. Hur har julen varit för er?
Själv har min varit bra. Eller kanske till och från. Nae, bra har den väl varit. Haha, själva julfirandet iaf. :-)

På julaftonen firade jag med min farmor, min farbror, hans fru och deras lilla bebis, och så mina föräldrar såklart. Det var lugnt och slutade med Stuart Little på tv. Vi fick en riktigt vit julafton som övergick till juldagen med regn och rusk, slaskigt värre! Elina med familj kom hit, vi fortsatte julmiddagen och hade därefter julklappsutdelning, så som det ska vara. :-) Jag fick fina julklappar och var nöjd med det jag gav bort :-)

Imorgon ska jag och pappa ner och beställa telefonen, troligtvis i rosaaaa. Beroende på Hur lång tid det kan ta innan den kommer in. Vill ha innan nyår please? Annars får det väl bli svart, den rosa har ju gått slutsåld först..
Därefter får vi se om det blir någon gaddning, och senare ska jag träffa Hannapanna!

Till top