Så tråkigt, så tråkigt..,

Här sitter jag och myser med Kim i mitt knä, och Vissla ligger i min säng brevid. Vi lyssnar på Hoobastank's The Reason, så otroligt gammal låt! Men bra är den iaf :-)
Vi har precis legat döa framför tvn och tittat på Miami Ink, men gav nu upp tittandet bara för att jag inte är lika förtjust i Miami Ink som i LA Ink. Plus att de avsnitt av Miami Ink som visas nu är hur gamla som helst, så det är inte såå skoj tycker jag. Så, som sagt, här hamnade vi istället, och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag orkar inte rita, jag har inte direkt den lusten, och inte heller att ta ut hundarna på en promenad. Försökte ringa min älskling, men han svarar inte :/

VAD SKA MAN GÖRA?
#1 - - mikkis:

hejsan jag såg i inlägget innan en tatuering på benet är det du som gör dom eller ere du som har fått en? svara gärna i min blogg för jag ska sjölv tatuera mej på samma ställe s har lite frågor kram

Till top