Saknad

Gårdagen var supermysig. Älsklingen mötte mig och Vissla vid bussen igår, vi pussades en stund på plats och pulsade därefter vidare hem mot honom. En halvtimme senare stjutsade mormor oss vidare till Heron City där älsklingen bjöd mig på bio! :-) Biomys för oss alltså, mysans :) Vi blev senare hämtade runt 00-tiden igen, hämtade hans syster hos deras farmor och åkte hem för mys och sovaa! Tack vare att vi kom hem så pass sent somnade vi ännu senare, och gick inte upp förän runt 13 tiden. Så det var bara upp att äta frukost/lunch, och sedan tog det inte lång tid innan jag och Vissla satte oss på bussen hemåt. Ångrar nästan nu att jag inte stannade.
Saknar honom redan som satans.
Jag som inte kommer få träffa han på jättelänge. :'( HUR ska jag klara mig? ;(
Fan..


finns inga ord, bokstäver eller siffror som räcker till för att beskriva min kärlek till dig

Till top