Samsung S5230

Ursäkta mig på bilden, men var bara tvungen att flaasha min nya lur :D Som jag glömde
att berätta om, att vi faktiskt åkte och köpte igår i Länna, innan Evelina kom hit :-)
Så jag satt timmen innan hon kom ,och lekte med den :D jag älskar den!

Dock var det inte alls roligt innan vi åkte.
Jag fick ingen sömn på natten där innan, eller jo, EN timme fick jag. Från kl. 7 till kl. 8.
Roligt va? Så.. såklart var jag så uppspelt för att vi skulle åka och köpa den, så jag blev
"nervös" och började stissa upp mig, blev typ stressad, även fast vi inte hade bråttom så.
Så min mage satt igång, kan man verkligen säga. Jag trodde hela tiden att jag skulle vända
på magen, men det gick till slut endå. Jag gav mig fan på att jag skulle ha telefonen,
jag ville inte vänta mer! Så vi satte oss i bilen och var hemma igen efter drygt 1½ h. :)
MED telefonen i hand! Glad blev jag, och glad är jag :D


Till top