Snöglitter

Vilken fin morgon det var idag! Jag var precis ute med Vissla, och inte mer ljud än knastret i snön från våra steg, och en snöslunga en bit bort, var det som hördes. Inte en bil ute, inte en människa ute. Bara jag och Vissla. Snön lyser på och ger det fina skimmer som speglas av snön. Är det inte fint tycker ni? Eller är det bara jag?

Nu sitter jag och klunkar i mig en Actimel-yoghurt och hoppas på att magen coolar ner sig lite. Fast, det är egentligen JAG som måste coola ner mig. Helt galet.. Jag måste lära mig att ta det lugnt. Lära mig att, inte stressa.. HUR lätt är det tror ni? Hm..

Om en halvtimme ska vi åka. För stunden sitter Vissla i mitt knä och myser med mig. HON ÄR SÅ GO'! och bara för att jag sa så, så bytte Kim och Vissla plats. Så nu har jag en stor bjässe i mitt knä, haha! Nej men, Kim är en aning större än Vissla, en aaaning tyngre, haha. x) Men mjukare päls har hon iaf. :-)
Till top