Sysselsättning: Noll

Jag sitter och hickar för fullt. Galet! Haha.. Och så sitter jag och funderar på vad jag ska göra dagarna fram tills jul. Jag vet knappt vad jag ska göra På jul heller, självaste julafton osv, jag vet inte mycket? Jag vet bara att vi KANSKE ska fira den med farmor, men jag vet inte vart, för det verkar ingen veta. Och så vet jag att juldagen spenderas hemma då syster med familj kommer hit under dagen. Sen då? Och imorgon?

Jo imorgon ska jag tatuera Mathilda. Det är tre stycken, och det är inga stora grejer, så det kommer inte ta så lång tid. Så, vad ska jag göra efter det? Hundarna måste passas, men.. Jag orkar inteeeee. Alltså, jag vill vara sysselsatt! Så, vill ni tatueras så! Mohaha, ni vet vart jag finns. Eller?

Sitter och lyssnar till Sonic Syndicate gör jag också. Varför sover jag inte? Nae, illamående like always.
Längtar tillbaks till igår, myset med min älskling. Saknar honom som attans..
INTE BLEV DET BÄTTRE HELLER! När jag öppnade väskan nu på kvällstiden och märkte att han hade smugglat ner ett kort. Jag minns det nu efteråt, att han frågade om han skulle bära min väska. Så gjorde gav jag han den, han frågade "Har du något skoj här i eller?" så öppnade han och kollade, mer la jag inte märke till eftersom jag gick framför honom och var fokuserad på Vissla. Men nu efteråt förstår jag minnsann! Och GULLIGT ELLER VADÅ? Jag öppnade kuvertet. Ett fint kort med rosor i 3D, ett hjärta innehållande "I love you" textat. Jag öppnade kortet och en låt började spelas, och på sidan hade han skrivit "På 1½ årsdagen, Jag älskar dig / Niclas" och gaaalet, jag började gråta. :( <3 Han har inte ens åkt till Nora än, det gör han imorgon på förmiddagen. Han är framme i Örebro 13:50, och jag saknar han REDAN! Fan fan fan. Jag skulle ha stannat där en natt till! Då skulle jag ha legat vid hans sida i sängen NU! :( Men gör jag det? Neeee, inte det.. Dumma mig.

Jag tror jag ska lägga mig i sängen nu. Kanske lika bra det. Får inte sova alltför länge imorgonbitti, så det blir till att ställa klockan! Krypa ner i sängen med vovven min då, och försöka få sig en skönhetssömn kanske.

XXX/
Till top