Uppdatering av dagen

Tja bloggen! Sitter här nyduschad och redo för att sova en blund. Jag hade bara tänkt mig att meddela att jag fortfarande lever som tur är, och att de två senaste dagarna har spenderas med och hos min pojkvän, därav dålig uppdatering här. Har såklart kikat till bloggen lite då och då så att ingenting har gått åt skogen, att bloggen har lagts ner utav någon konstig anledning eller något, haha jag vet inte vad. Lever gör jag iaf, och ska som sagt strax sova.

Jag ska jobba i helgen, imorgon och söndag-frukostpass, ensam! Jag hoppas på att allt kommer gå lika bra som det gjorde sist jag fick jobba själv, även fast jag fick lite hjälp av Angelica då :-) Men det kommer gå prima, såklart!

Annars i helgen blir det nog till att softa. Plugga skulle jag behöva göra, kanske vore något, ha? Annars ritaaa, måla whatever. Mysa med vovvarna :-) Och på tal om dem så är julkorten klara, som jag och Elli har jobbat på idag. Tog ett bra tag innan vi ens fick några fotografier på vovvarna, men efter ett tag så! Envishet kanske det heter, med riktig svenska. Så nu iaf väntar jag bara på att komma iväg för att köpa frimärken, sen så ska de iväg!

Jag fyllde i mina stjärnor på vaden idag också, och passade även på att fylla i mitt hjärta på handleden, blir så snyggt sååå. Måste även fylla i fjärilen på benet så småningom när det har läkt, och för att inte tala om datumet på foten. Haha. Alla måste fyllas i.. men det lär man sig på! Så jag kanske vågar ta i lite mer vid första gången jag gör en tatuering :-)

Nae ni. Nu ska jag hoppa i säng. Skriver mer imorgon, Ciaooo!

Till top