Wonderwall


Allting blev jobbigt nu. Jag sitter hemma, hoppade skolan för att försöka pigga upp mig från magen och dess illamående. Så, jag la mig framför tvn med Vissla och tittade på Another Cinderella Story, tror jag den hette, va? Väldigt bra film faktiskt! Efteråt tog jag en promenad med Vissla, gick sedan tillbaka hem och släppte ut båda hundarna så de fick leka lite. Det snöade för fullt när jag vaknade strax innan 7, och det snöar för fullt fortfarande. DET ÄR SÅ MYSIGT! Och det är kul att se när hundarna också verkar älska det.

Ni vet ibland när man sitter och leker med tungan, utan att man egentligen tänker på det, för det mesta? Det gjorde jag, och märkte att det var någonting. Någonting som inte stod rätt till i munnen alltså. Min typ, ståltråd, jag har på baksidan av tänderna på underkäken har hoppat av på en utav tänderna, så det var bara att direkt försöka hitta till Södertälje folktandvård's hemsida. DET var inte lätt först, haha. För jag var osmart och skrev först inte "Södertälje folktandvård" i sökfältet på Google, utan bara "Tandläkare Södertälje", eh. Muppigt värre kanske..
Men, jag hittade tillslut, och bokade en tid. Eller, jag gav förslag till när jag kan komma, så kommer de höra av sig om när jag ska komma. Och jag är INTE sugen på att åka dit igen. Alltid när jag är där klagar de antingen på att jag borstar för slarvigt, eller att jag inte använder min natt-tandställning som jag ska. Men jag säger bara såhär, skit i det ni! Limma den där jävla tråden så jag får åka hem igen..
Dock så skrev jag och frågade ifall det fanns möjlighet att göra detta närmare, helst i Nynäs, det skulle underlätta för mig.. >.< Så jobbigt att åkaa..

Så, nu väntar jag på att mitt paket ska komma så jag kan smita upp till Kvantum och hämta det. Måste ta ut pengar till mamsen också..

Annars, ska jag bara ta det lugnt, så får vi se ifall det blir julbord ikväll eller inte.. :/
#1 - - catarina:

Krya på dig! <333

Till top