Cut



Jag vet inte om jag blev nöjd, jag vet inte om jag ångrar att jag satte saxen i min högra hand och klippte av. Visst, det växer ut, så jag antar att jag får leva med det, haha. Får väl skylla på att det är hämnd till Niclas älskling som snaggade sig(!!!!!!!!!). Men men :) Hoppas snutten min kan fixa min dator ikväll :/ Själv ska jag nog ta och fixa klart den andra datorn på PC uppgiften så jag kan skicka in den på måndag i hopp om att det blir mer än ett G. Måste måste mååååååste ha minst VG i PC. Lyckades ju på provet så? (a)

Lalalaaaaaaaaaa. Undra när jag ska ta mitt pick och pack och åka då? Det blir efter maten iaf, så att jag får träffa pappa också innan, kommer få dåligt samvete annars. :( Ska duscha, packa och gud vet vad också innan, så.. blaaabla, kommer väl inte förän ikväll typ. :-)

Vad händer för folket i helgen? Har ni slutat läsa min blogg? :( VAD SKA JAG SKRIVA OM FÖR ATT NI SKA BLI FLER? :-)
#1 - - Emelie:

Svar: Oj, tack så jättemycket :)



Jag tyckte att du blev riktigt bra i håret! Och hjälp, är din pojkvän möjligtvis från Örebrotrakten? :)

#2 - - catarina/:

blev ju skitfiiiint! :D så himla sött!



och vadå, snaggade han sig? hahahaha, det är precis vad jag är emot att min pojke ska göra också (a) han klagar på att hans hår är 'fluffigt', men vi älskar 'fluff', visst?;)



och jag har inga helgplaner än -.- vad ska du iväg o göra? :o kmr du inte vara anträffbar heller?:/ aww.<3

#3 - - hannas blogg:

omgh, jag måste se ditt hår sen. super läckert ! hottie <3333333333333

#4 - - Emelie:

Svar: Jag tyckte väl att jag kände igen honom :P Vi gick på samma skola förut.

#5 - - Anna:

de har ja gjort för länge sen :) asso tryckt på att följa din , vi följer ju varandras(a)

#6 - - Isabelle W:

jag tycker ditt hår blev jättefintfint, det är fräscht med lugg.

om du någon gång har lust att hjälpa mig ännu en till gång med min header så skulle det vara urgulligt av dig, jag funderar på några andra färger (a) men givetvis bara om du har tid!

sköt om dig :)

Till top