Saknar mitt hjärta

Åter tillbaka i stolen igen!
Jag har ätit jättemumsig glass med jordgubbar och blåbär, huuur gott som helst. Dock blev det lite mycket, och speciellt när man fortsätter äta dessa För goda chilinötter som jag har tuggat på hela dagen idag, och hela dagen igår? Fy, jag får nog ta och flytta på den där skålen jag har vid datorn, haha.. (a) Så, jag har jätteont i magen nu, vet inte vad jag ska hitta på.. JO! Jag tror jag ska fortsätta på en illustration jag började på igår, hihi. Sugna va? ;$ Ni får se, ta't coolt, men inte än..

Ehm ja. Jag, mamma och Vissla var i Länna idag och skulle köpa bur till Vissla. Ja, vi hittade en bur, och en pläd, lite tuggsticks och nya skitpåsar. :-) Därefter har det väl inte hänt något mer. Eller jo, men jag orkar inte skriva om det nu.. Annars, har jag färgat håret, och ska snart ut med Vissla och natta henne I guess typ?

Jag vill ligga och läsa ikväll, men jag har ingenting att läsa? Får väl.. titta på nätet efter noveller (6) Muhaha.

Men men.. Nu ska jag, skaffa mig ett liv tänkte jag säga, även om bloggen är en stor del av mitt liv (a).. MITT LIV, är i england just nu. Hoppas han kommer hem snaaart! Även om jag vet själv att han inte landar i Sverige föränn på torsdag..  JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING!


Älskling, kom hem ;(
#1 - - catarina:

Visa hårfärg & illustration, nu tack! :D (a)

Till top