Dah

Hej bloggen. Jag har egentligen ingen skrivlust alls, jag vet inte vart orden har tagit vägen, men det känns som om fingrarna vill göra sitt en stund(och missuppfatta det Inte, tack). Fast, nu tog det mig länge att bara få ned den här meningen.. Hur som helst. Jag är inte på mitt bästa humör, igen.. utav anledningar.. Men hur som helst.

Äsch, jag orkar inte blogga, men jag lovar att göra det ikväll när jag är hemma. Jag och Malin ska åka till Donken strax, haha. Märks att vi är duktiga på att träna, va?






Jag älskar dig Niclas
#1 - - catarina:

du vet var du har mig :-/ if there's anything I can do, säg bara till<3

#2 - - Sophie:

Hej! Fin design igen :) .. Du är duktig du.

Vill fråga en sak också, skulle jag kunna få veta vad texterna i dina inlägg har för namn? det är väll inte arial? :P



Kram

#3 - - sophie:

Tack! :) Jag hade visst verdana redan, bara att jag hade större teckensnitt. Haha :P .. Du bor i nynäshamn, inte sant? Puss

Till top