19/5

Gud så trött man kan vara. Jag missar nästan vartannan tangent när det knapprar mellan fingrarna. Jag är inte alls taggad för plugg idag, och endå har jag tvingat mig själv att plugga när jag kommer hem. Vi som har prov i naturkunskap idag, och jag har inte ens läst igenom boken. Det blev en lång stund i luren med Elli igårkväll, vilket var hur trevlans som helst! Vi planerade och pratade en massa om allt mellan topp och tå, och vad som ska ske på torsdag/fredag då hon och hennes Erik ska komma och umgås med mig och min Niclas! Det ska bli supernice, vi längtar! :D

Annars, ska jag sova sova sova när jag kommer hem. Och fasen, vi börjar en halvtimme tidigare imorgon, för att vi ska se på film. Dock är det tur att vi får gå en halvtimme tidigare nästa onsdag när vi har samhälle, så vi får ta igen det vi har fått tagit av våran fritid - ni förstår.. Men men.

Imorgon är det en stor dag, hihi. Fast om en månad är den ännu större. Längtar dit också :-) Miss my baby<3

Nae ni. Nu tror jag att jag ska göra lite nytta. Försöka iaf, innan mina ögon går i kors. Tror jag skulle behöva både mat och dryck, eller min godispåse som ligger i skåpet. Iiih godis :-)
Till top