Beautiful

Tack för allt grattande! Det var sjukt att bara se på facebook och alla exakt 50 gratulationer! Trodde jag inte haha :D Och sen de som skrev i bloggen och msn, Tack så mycket! Det värmde :-)

Idag har det varit lugnt. Väldigt tråkigt i skolan för att det inte har hänt någonting speciellt. Följde sedan med älsklingen och killarna till tåget och vinkade av dem, och gick sedan direkt hem för att göra nada. Satte mig framför tvn en stund och därefter åkte jag och pappa och handlade lite smått och gott.
Nu sitter jag och pratar med Elli i tele, och ska strax hoppa in duschen för att sedan fylla i en 5:e tatuering :D Skooooj!

Imorgon ska jag som sagt jobba på morgonen, så det blir inte till att stanna upp länge.
Därefter kommer Elina & familjen, och sen blir det Takidaaaa :D Fett nice! Ska blir riktigt skojs.

Men som sagt, nu ska jag hoppa in i duschen. Ciao!
Till top