Skandal




Nu får det vara nog. ÖVERALLT står denna rubrik, om hur man hur jävla lätt och snabbt som helst går ner kilo efter kilo i vikt. Det är så viktigt att vara smal, platt mage och så brösten såklart. Varför i HELVETE då? Jag är så jävla, rent utsagt, less på att det alltid ska vara såhär.

VART finns det information för oss som har det motsatta problemet? Vi som VILLUPP i vikt. Vi som VILL ha större storlek i kläderna, eller åtminstone få lite mer former. Och NEJ, jag syftar inte på utvikningsmodell-kropp, utan bara.. mer kilon på kroppen - överallt.

Det verkar inte vara NÅGON som förstår HUR jobbigt jag har det.
INGEN förstår hur allvarligt dåligt man kan må, för att man väger för lite.



Jag var ju i Haninge C med mamma i fredags. Vi köpte lite smått och gott, och så skulle vi köpa en varsin klänning. Mamma hittade en jättefin klänning på GT, och jag fortsatte att prova näst intill Alla klänningar i hela köpcentrumet, utan ett lyckat resultat. Jag provade hit och dit, men det var ingen som satt bra. Jag känner mig bara mer och mer obekväm i min egen kropp, att vara så jävla tanig och inte ha former som håller klänningen fast.

Ledsen, sårad och så.. deprimerad? Gick jag därifrån, vi åkte hem - utan klänning.
#1 - - catarina:

sv; mja, blev ju en nödlösning där ;$ tack! ooch , minns faktiskt inte var vi köpte pappret. :-( long ago vettu <33

#2 - - Emma:

Felicia, du är fin precis som du är. Men jag känner igen mig i dina problem, det gör jag, du är inte ensam.

Sen håller jag med dig också om att det är väldigt tråkigt att världen ser ut som den gör idag, riktigt jävla tråkigt. Men det är ingenting vi kan göra någonting åt fullt ut, tyvärr. De enda vi kan ändra på är oss själva. Mer kan vi tyvärr inte göra.

Stay strong! I'll be there.

#3 - - Olle GZ:

Träna ;> man går upp massor (a)

#4 - - elinore:

känner typ likadant ;s

allt handlar om att gå NER, vi som vill gå upp då?

Till top