Svinet?

NU är min design klar! Vinterdesignen, eller vad man ska säga. Visst blev det fint? Ja det tycker iaf jag :-) Känner mig supernöjd, hoppas att den håller i sig, haha. ;$ Ni vet ju hur jag är..

Idag var skoldagen hur soft som helst. Hade bild mellan 08.45-10.45, sedan slutade jag. Jag var hemma en kvart därefter, och började med min design. Tre hela timmar därefter var den klar, och då var det bestämt att Elli skulle komma hit. Hon skulle sitta modell för mitt målande, men istället satt vi bara i sängen och pratade, vi la oss ner och pratade, och sedan sa det bara vips så somnade vi. Vi slocknade, och vaknade någon timme därefter för att det var middags-dags. Så här är vi nu. Elli åkte hem, och jag var på Kvantum med mamma för att handla lite.

Imorgon fyller jag år!
Vill egentligen inte göra någon stor grej utav det, men tänkte efter att.. man fyller ju bara år en gång om året, så då får man väl lyxa till det liite iaf, eller? :D

Kort dag imorgon också, skönt det.
Slutar halv 12, men kommer sitta kvar en timme drygt för att ta grisvaccinet som ges i skolan halv 1. Hoppas jag inte får några biverkningar, det orkar jag ta mig fan inte!
Ska jag ta vaccinet? Har någon av er tagit?
Är rädd för att må dåligt resten av kvällen typ..

Så nu ska jag sätta mig och måla, sen så.. ja. Bra fråga. PUSS SÅLÄNGE!
#1 - - jjonna:

sv: tack så jätte mycket ! :D<33

sjukt fin design har du :O:D<3

Till top