Tonight

Godkväll allesammans.
Sitter här och gör absolut, nadaaa.
Idag var det soft dag i skolan, bara två lugna lektioner. På idrotten var det chill-badminton, och på engelskan lyssnade vi bara på en tjej som kommer från Texas. Väldigt kul och intressant ju! :-)
Efter det slutade vi iaf, och då drog jag mig till kvantum för att köpa lite gott, en Helosan och Tribal Magazin - en ny tatueringstidning alltså.

Det har varit segt att rita. Det är konstigt. Men känner mer lust för att tatuera än att bara rita. Även fast jag vet att jag måste fortsätta rita, måste verkligen hela tiden. Lusten går i vågor, så är det bara. I helgen har det ju varit fullt upp, ingen ork alls, så det kanske inte är så konstigt.

Imorgon är det lååång dag, och det suger rätt mycket, ja.
Jag har ingen aning om vad vi gör på Kulturhistorian, och form ser jag inte fram emot - den lektionen är FÖR seg. Grafen går rätt fort, och sen har vi håltimme där jag alltid har turen att träffa pojken min, men han ligger ju hemma sjuk nu så där sprack det. :-(
Funderar på att åka till honom på onsdag. Ingen dum idé faktiskt, right hih!

Till top