#1 - - catarina:

men är du söt eller?! fan vad dina kommentarer värmde. <3 även fast allt inte är så jävla ljust & hoppfullt justnu har vi trots allt varandra, när allt kommer omkring. det är nåt att ta till vara på. för I must tell you something; drömde en så jävla hemsk mardröm som jag vaknade upp gråtandes från, nu ikväll alltså, tidigare.. sen efter det kände jag mig så jävla dum i huvudet.. för drömmen var om J', och innan jag somnat hade jag inte tänkt på vad jag egentligen hasplade ur mig - men det var massa skit över sms- till honom. så det var väl vad drömmen var lite en fortsättning på, usch :-( så jag ringde gråtandes till honom och bad om ursäkt för allt och något gick verkligen upp för mig så himla starkt - vad oerhört rädd & försiktig man ska vara med det man har.

för även om alla ljuspunkter i livet kan försvinna helt plötsligt finns de faktiskt alltid kvar där, vare sig man vill tro det eller inte.

svamlar jag mest bara? äh, jag ville egentligen muntra upp dig, stötta, ge några kloka råd.. men det är inte lätt, för jag vet inte själv om jag tar så jävla lätt på allt faktiskt, det är svårt att "vara" glad när man inombords mår skit alltså..

men jag finns här, vet du ju <3 och jag längtar också jättemycket tills vi ses, snart gör vi det väl fan i total desperation, eller vad tror du? innan vi faller isär.. :( nä men du, vi ska klara oss igenom den här jävla skiten som bara ligger som ett tungt jävla svart moln över oss hela tiden.. tillsammans tror jag nog vi är tillräckligt starka. jag vill hoppas det iaf :) hjälp behöver vi & ska få, men inte´utan att hjälpa varandra. <3

Till top