Bubblegum

HEJ BLOGGEN! och er läsare såklart, mina trogna läsare. <3
Jag vet att jag är usel på att uppdatera, men jag vet bara inte vad jag ska skriva. Jag vill inte bara sitta och skriva "idag har jag.." osv, för jag vet själv att det inte är så värst roligt att läsa. Så, då avstår jag nästan hellre. Eller vad tycker ni? Vill ni läsa sånt, om det inte finns bättre samtalsämne?

Bara för det, mådde jag illa idag, och det var inget ovanligt. Älsklingen var här igår och tog hand om mig när jag inte mådde bra då heller som vanligt, och det var sagt att han skulle komma hit idag också, men så blev det inte. Ändrade planer helt enkelt, så istället sitter man här och myser med hundarna, lyssnar på musik och saknar hästlivet? Hah, hur fick man det där att gå ihop? Mer kommer jag in om det snart...
Igår gjorde jag en tatuering på min älskling! En stjärna på hans bröst, likadan som jag har på min arm. Ingen speciell anledning vitt vad jag vet, men bra blev den väl bebis? :) Kul att göra på honom också! Veta att jag alltid kommer att vara hos honom på ett eller annat sätt, oavsett.

Men jo, hästlivet saknar jag. Jag saknar Ruti, jag saknar Chasmine - min systers förra hästar som inte finns vid livet nu. Det var så kul med hästarna! Men intresset dog, och sedan likaså med hästarna.. Men nu, saknar jag det verkligen. Plus att jag måste börja träna på något sätt. Och ridning, är det enda jag kan tänka mig börja träna utan sällskap. Alltså, då har man hästen, thats it. Om jag ska börja på t.ex. Friskis & Svettis, haha, så vill jag träna med någon kompis, eller något. Men jag måste komma igång!
Någon som vet något bra tips på träning då man helst tränar kondition och stryka, framför allt, för min del, ryggen? Så den blir stark och tålig..

ANNARS IDAG DÅ! Jag skulle ha tatuerat Zache, men det visade sig att han var sjuk så vi skjuter upp det tills han är frisk och jag har fått mina nya prylar. Så istället, när man slutade så pass tidigt som mig, så fyllde jag i lite på min fjäril ni vet. En av mina tatueringar jag har på benet. Syns inte så bra på bilden, men det är bubblegum-pink i vingarna, och finare ska det bli! :) Inte bästa kvalité på bild heller, men, endå!



#1 - - catarina:

Börja träna med miiig? :D <333

Till top