Forever and alwaaays

OKEJ FÖRLÅT för det där inlägget. Det blev konstigt. Så vi börjar om!
Hahaha.

HEJ BLOGGEN :D
Jag är supperglad idag. Allting har varit suveränt, förutom efter att jag hade ätit och plötsligt började må åt skogen illa. Men, det gick över. Så typiskt magkatarr.. Gah.

Låttips: Bullet for my valentine - Road to nowhere <3

Nu tänker jag ringa Niclas, för jag kan inte hålla mig längre. Jag saknar hans röst, men mest av allt saknar jag att få vara honom intill, bara mys :( Men sånt är väl liveeet..

Imorgon börjar nya schemat i skolan. Kanske helt okej ändå.
Nancy ska jag färga håret på imorgoooon också, efter skolan dåra ;)



Ser helt okej ut va?
#1 - - Neha:

Ser riktigt härligt ut:D Vi hade alltid fullt från morgon till kväll

#2 - - Neha:

Hehe okej, då kanske det känns lite tugnt

Till top