Liten snabb update typ

Vad usel jag har blivit på att uppdatera, på bara någon dag. Men, har varit "fullt upp", eller snarare tvärtom. Varit hemma från skolan pga mitt mående, men varit hos läkaren idag för vidare utredning kan man väl säga. Fick ingen ny medicin, bara tips om ett annat piller för mitt illamående pga. att den tidigare gav mig så konstiga biverkningar. Meeeen, så snart ska jag börja gå till någon via BUP för att prata om min oro och allt runt det. Mer behöver jag väl inte gå in på här typ.

Nu sitter jag annars här och myser lite med Vissla. Vi har öppet hus på skolan idag som jag tänker ta kraften på att vara med på, så snart ska pappa köra mig dit. Hoppas det går fort när vi väl är där, för känner att jag har ont i magen nu igen. Kanske för att jag blir "nervös" inför detta, eller bara något sånt, eller för att jag faktiskt har ont. VAD vet jag. Inte mycket, hah.

Älsklingen kommer hit efter skolan eftersom han också är där. Sen så är vi lediga imorgon, så äntligen får vi sova ut lite tillsammans iaf. Får se vad som händer annars. Niclas skulle tydligen till Nora, men jag vet inte om jag är så sugen på det när jag mår som jag gör.. Eller vad tycker ni?
#1 - - Caroline:

Hej! Givetvis har jag inte lagt på ett filter. Jag har suttit i timmar och målat till varenda litet drag i bilden. Tråkigt att du tror att jag skulle "fuska". Fortsatt trevligt helg :)

#2 - - r o c k z:

SV; Tack så mycket! :D



Oh tack så mycket! detsamma. Älskar tatueringar! :D

#3 - - Phelicia:

sv: Haha, tack detsamma ;) :D



Åh.. tattoos <3 Jag vill ha tatueringar men jag får inte göra det :(

#4 - - r o c k z:

SV; Yes, en. På skuldran. En g-klav i en stjärna. ;)

#5 - - Phelicia:

sv: Hahah, det önskar jag att jag kunde göra också! Det är så jävla snygg med tattoos :D

Till top