Onödigt värre

Varför sover jag inte för? Jag ska upp snart. Lika lite sömn blir det varje natt. Hur faen ska jag kunna vända tillbaka dygnet? Det är omöjligt! Sitter här med min onda mage som jag knappt vet vad jag ska göra med. Jag vet inte om jag är hungrig eller om den är orolig. Hm. Så jobbigt när det är så.
Ögonen börjar bli lite trötta, men inte tillräckligt för att jag ska lägga mig i sängen.
OCH TOMT ÄR DET! :( De två senaste dagarna har min älskling legat där, och jag har mer än gärna kurrat in mig under täcket med honom. Imorgon så! Då ska vi ses iaf.
Jobba på söndag skulle jag göra också. Men, det kommer omöjligt gå med denna mage. Jag som precis har haft lov, skulle behöva sjukskriva mig, ha? Sjukt det låter, men ibland känns det så. Om det nu skulle hjälpa.
Säkert inte..
ALLTSÅ JAG BLIR SÅ STÖRD PÅ MAGEN!
Jag vet inte vad det är med den :'(
Och inte får jag ta mer medicin heller, det är ju liksom begränsat. GAH säger jag bara.
Please säg att jag får gå till skolan imorgon. Säg att jag får spendera kvällen med min älskling.
Snälla.
Till top