Todaaaay

Godmorgon bloggen! Här sitter jag och har ganska precis varit ute och rastat min lilla Vissla som nu hoppade upp i mitt knä, hah.

Mamma plockade undan granen idag, och skönt det! Jag längtar så sjukt mycket efter våren, sommaren och dess värme! Jag vill inte ha kyla och snö längre, det går mig på nerverna. Så, jag hoppas att det inte dröjer alltför länge innan värmen kommer, även fast det redan är pluspoäng eftersom vi har fått det varmare nu än vad det var, förrut. Men men.

Idag blir det idrott, engelska och sen grafisk illustration. Ser inte fram emot någon av lektionerna, men tyvärr så måste man ju gå endå. Haha. Pluuus att jag får väl stå ut, eftersom att jag vet att min ÄLSKLING kommer hit idag! Saknar honom hela tiden när jag inte är med honom, så jag längtar verkligen :) Pluttisen min!
Så, jag antar att jag står ut de timmar jag har i skolan, innan jag ska hem och mysa med honom :)

Vad ska ni göra idag?
Till top