Datorkrasch = Dålig uppdatering

Jag får väl passa på att skriva nu när datorn är igång ett par minuter iaf. Om jag har tur.
Min dator har kraschat, och jag har inte en susning om varför, inte heller någon annan då jag har ett par kompisar som kan sånt här, men tydligen inte just detta. Så ja. Jag vet inte vart jag ska ta mig till?
BRA START PÅ ÅRET! Hm. För den kommer inte bli fixad tills 00 ikväll..

Hade XP som OS på datorn från början, skulle formatera om men då hade skivan gått sönder. Fick formatera med Vista-skiva, eller snarare installera Vista istället för XP. Och det verkar inte min dator palla.. Så poff. Har jag tur är datorn igång en stund, men så fort jag ska starta om den/stänga av o dra igång igen, så ballar den ur.

Så vi får se vad som händer. Får väl vänta tills Niclas kommer hit om 123908930585943058349534 år, och då han kanske inte heller vet vad jag ska göra. Eller om jag får faen slänga skten i väggen och köpa en ny om ännu fler år. JAG HAR INTE RÅÅÅD? Skulle aldrig köpt denna. Kommer ALDRIG mer köpa en begagnad dator. Denna har väl gjort sitt nu I guess.

Så mjau.
Mina photoshop är borta(CS3 och CS4), alla program, filer osv. Så det lär bli väääldigt segt framöver. Kul när man har lov.
Suck.







Annars.
Gott nytt år.
#1 - - felicia:

Gott nytt år! :)

Till top