Snö-oväder

HEJ VAD VI ÄLSKAR SNÖ! Right?
Hmmmm... KUL att alla bussar var inställda idag, så jag fick ta mina fötter och traska till skolan, och iofs det gick väl rätt bra endå. Tog bara 10 min, så jag ska väl inte klaga. Kom dit och mötte bl.a. Jennifer, som ringde och hörde med våran lärare när han skulle komma. Då visade det sig att han inte skulle komma alls, SÅ JAG HADE GÅTT TILL SKOLAN HELT I ONÖDAN! -.- Lite sur vart jag, men äsch, nyttigt att komma ut iaf. Jag och Jennifer började gå hemåt och mötte upp Niclas och följde med honom och hans kompisar till tåget. Pussade lite på honom, och gick sedan hem igen. Nu har jag och mamma precis kommit hem från Lidl och Coop. Handlade lite smått. ^^)
Jag fick mig även en tid till tandläkaren, och ska dit kl. 2 imorgon. Lite surt endå bara för att det liksom är, nästan mitt på dagen. Jag och Elli ska ju till stan, så det kommer bli senare isf. :/ Får väl shoppa lite i Nynäs annars :D Men vill in till Gina ocksåå ju..

Annars är det soft nu ju. Kan säga att jag har gått på lov nu.
Imorgon är det inte heller lektioner, bara en föreställning mellan 9-10 typ. Så mjau, så är det..

Till top