Helt onödigt, eller vad säger ni?

Galet vad trött jag är. Hoppas jag klarar hela skoldagen idag, för jag får inte missa mer. Men, det skulle inte förvåna mig att jag blir så trött att jag så gott som kommer somna på någon av lektionerna. Skönt dock att jag bara har en lektion á 1h före lunch. Så får jag väl trycka i mig någonting, och sedan är det dags för KuHi och sedan avsluta dagen med form. Men, slutar liksom 15.25, det är låååångt kvar. Helst av allt skulle jag vilja stanna hemma och lägga mig i sängen och sova. NEJ! Tänk inte så. Jag får inte, och ska inte. SKA klara skolan. Får sova när jag kommer hem helt enkelt.
Idag var jag jättetaggad på att ha en tunika och tre par tunna strumpbyxor, bara för att värma lite men samtidigt vara "genomskinliga". Så när jag skulle ut med Vissla drog jag över ett par mjukisar över för att jag inte ville frysa för mycket när jag bara var ute med henne. Redan då, började jag endå frysa som en liten, jag vet inte vad. Så jag gick där och ändrade mig. Det fick bli jeans med strumpbyxor under för värmande skull. Tröja hade jag svårt svårt att hitta, men blev en oversized tröja från GT tillslut. ÄSCH! Vem bryrrrr sig. Nu måste jag iaf gå till bussen.
Skriver ev. ikväll.
För detta var ett helt onödigt inlägg.
Sorry för det.
Och sorry för ursäkten ;( Haha.
PUSS
#1 - - catarina:

jag blir jätteglad över dina comments - dels att du tyckte jag sminkat mig fin dära men också var fin annars... aaw, vene om jag kan hålla med om det sista dock. känner mig ugly.

sen att du kommenterade min teckning med att det blir jättefint- WOW att få höra det av dig känns ju galet bra- för du om någon är ju duktig på sånt där och måste verkligen mena det då. (a)

sen helst spontant kom - "du är bäst bäst bäst!"

men vet du? I'm NOOT! you are :)

tack som fan för att du lyssnar, finns där.

glöm inte att jag finns här för dig också, vid minsta lilla vettu!<3

Till top