Min kärlek till dig är oändlig

Vad heter ni? Felicia & Niclas
Hur länge har ni varit tillsammans? 18 månader & 12 dagar :) /dvs strax över 1½ år
Hur gamla är ni båda? Han fyller 19 i feb, och jag fyller 18 i nov -.-
Hur länge har ni känt varan? Sedan dagen vi blev tsms :)
Hur träffades ni första ggn? Midsommarafton -08 tsm med Elli
Hur tog ni kontakt första ggn? Han började prata med mig då jag satt brevid honom :)
Har ni gillat varann förut? Vi kände inte varandra innan midsommar 08

Hur länge "dejtade" ni innan in blev tsm? Som sagt, blev tsms vid första ögonkastet :)
När blev ni tsm? Alltså. Först var jag osäker på vilken dag som verkligen var våran. Sedan sa han själv att det var den 20:e, dvs första dagen vi träffades :)
Vart var er första "dejt"? Vi hade nog inte riktigt någon första dejt, men vårat första möte mer, var underbart!
Vad gjorde ni då? Vi umgicks med vänner, pratade och myste.
Kommer du ihåg er första kyss? Absolut! Midsommarafton 08 där också (a) Vi satt dryg 8-9 st i en och samma säng. Vi satt brevid varandra, och när alla gick därifrån skulle vi gå därifrån sist och då tog han min arm och jag kysste honom :)
Vart befann ni er då? I hans säng, i Nora.
Har ni haft sex? Dum fråga :D
Vilka stjärntecken är ni? Han är vattuman & jag är skytt.

Vem är äldst? Haaan. Nästan 2 år äldre bara för att han är född i feb och jag är född i nov. Men annars är han 91a och jag är 92a. :)
Vem fyller först på året? Han.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Om jag minns rätt var det Niclas :)
Vem är längst? Älskliiing! Mitt huvud är typ mot hans bröst. Men, I like it!
Vem sjunger bäst? HAN!
Vem lagar bäst mat? Hm.... Nae skoja, lätt han! Jag kan inte laga mat.
Vem är roligast? Niclas niclas niclas :) jag har grymt roligt med honom!
Vem är galnast? Det är vi tillsammans :)
Vem är blygast? Jag ;$ Fast det beror på vad det gäller :O
Har ni någon speciell låt? Många. Men Breaking Benjamin - Follow och You're my angel(DJ TZER) är mest. <3
Har ni några "fri kort? Eh ?
Har ni stora framtidsplaner tsm? Såklart :)
Har ni gråtit i varandras armar? Yes.
Har ni varit utomlands tillammans? Tyskland :)
Har ni gjort slut ngn ggn? Nope.
Har ni barn? Nope.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? JA! Kyss puss kram myyyys. Hela tiden.
Håller ni i handen på stan? Ja! Annars håller jag armkrok :D
Vad har ni gemensamt? Väldigt mycket. Därför vi passar så bra tillsammans.
Blev du kär i första ögonkastet? Jaaaa! Fan saknar den dagen.
Är ni förlovade? Nej, men det kommer :)
Bor ni ihop? Nope, men kommer det också :)
Har båda körkort? Han är på G med sitt. Jag har inte ens börjat övningsköra 8-)
Vilket är ert bästa minne? Midsommaren(hela helgen) 08, och när vi firade ett halvår tillsammans. Och nu, 1½ års dagen :)
Bor ni nära varann? Tar 1h & 15 min med tåg + buss.
Blir du lätt svartsjuk? Tyvärr..
Brukar ni bråka? Nae, småtjafs någon gång.
Ringer eller SMS:ar ni mest? SMS. Jag vill prata, men han vill messa x)
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela han är perfekt i mina ögon!
Har han/hon några syskon? Japp, en stora syster och massa små :)
Dricker din partner? Yes
Röker din partner? Gjorde
Snusar din partner? Gjorde
Brukar nån av er prata i sömnen? Inte direkt prata, men mumla lite gör vi nog båda :D
Sovit i samma säng? Gör vi alltid. Utan tvekan!

När sågs ni sist? den 21 dec.
Vad gjorde ni då? Vaknade, åt frukost, och sen skulle jag åka hem.
Älskar du han/hon? MER ÄN ALLT ANNAT! Finns inte ord som tillräckligt kan beskriva min kärlek till honom. Alltså, jag är bara så GALET otroligt mega super jättejättejättejätte dunder KÄR i honom! Min baby. Om du läser det här Niclas, Jag älskar dig. <3

Till top