Right here

Godkväll allesammans.
Jag sitter här i min ensamhet och lyssnar till Brandy's Right here. En stor favorit heter The Definition! Så är det bara.
Annars sitter jag och fixar på någonting som ska bli en julklapp, eller? Hoppas bara att det blir bra, som jag har tänkt mig..

Vill bara att det ska bli imorgon! Så dels att mina grejer kommer som jag ska plocka upp på nya hyllan jag fick idag, och dels för julbordet på kvällen. Det ska inte bli dumt det, verkligen!

Annars är det cool resten av veckan, de sista dagarna kvar i skolan innan det nya året. Galet vad tiden går fort! Jag fattar inte, egentligen. Hm!



Oj, nu har jag visst suttit här ett bra tag, och inte fortsatt att skriva detta inlägg. Måndagen har precis hunnit bli tisdag, gud. Vad har jag gjort under den tiden? Jo, bara suttit och MSN:at lite, och så hållt på med julklappen som jag sa. Funderar på att göra lite skisser jag har fått som "beställningar", skoj! :-)

Och illa har jag börjat må också, jaevligt mycket. Jag hoppas att det går över tills imorgon så jag slipper vara hemma från både det ena och andra. SÅ typiskt mig. Jag har det verkligen alltid såhär..
#1 - - catarina:

åh, jag skulle också vilja göra en "beställning".

hope you're feeling better today, <3

Till top