Flowerpower

Usch vad kallt det är utomhus. Det var så mycket frost nu imorse att jag trodde att det hade snöat. Jag höll på att bli glad där.. Men så var det visst inte.

Nu sitter jag och lyssnar på NRJ's webbradio, och ska snart pysa till bussen mot skolan.
Igår köpte jag en ny mp3, som jag kände verkligen behövdes! Sköönt. Duger bra den :-) Måste den göra, kostade hela 700:- :o och jag är liite snål när det är mina egna pengar, haha. Men, nu är det gjort iaf så det så.

Idag är det kort dag i skolan eftersom vi bara ska ha 9or som kommer och tittar. Efter det får vi sluta, och sen får vi se om jag pallrar mig till centrum för att köpa smink, eller om jag bara åker hem tills älsklingen har slutat. Idag ska jag och Vissla åka till honom, och gud vad jag har saknat honom. Bajsmycket :-(



Har man en, vill man ha en till, så är det bara.
Igårkväll gjorde jag min 6:e, hihi. :$ Kunde inte hålla mig..

Till top