Morgonpiggelin, eller?

Godmorgon allesammans! Fast, jag hade inte ens behövt säga godnatt igår, för jag somnade aldrig. Eller jo! Jag somnade drygt en timme innan jag skulle gå upp? Runt 7 imorse somnade jag i fotändan av sängen. Min mage och mitt psyke lät mig inte sova tidigare, så jag..fick väl vara nöjd med timmen jag fick endå. HM..
Fick starta en film, American History X, för att jag är medveten om att jag alltid blir så trött utav filmer. Satt och halvsov i stolen, la mig sedan i sängen och somnade väl tillslut. Minns inte ens när klockan ringde, haha..
Det är nästan bra att jag knappt fick någon sömn inatt, för då kanske jag kan somna ikväll?
Och idag kommer Evelina! Kul ska det blii :D

Om bara några timmar är jag förhoppningsvis ägare till en ny luuur :-)
Så som jag har längtat och tjatat efter den där telefonen, haha..


gaaammaaaal biiild :-)

Till top