Felicia - This is me

För er som är nya läsare till min blogg, tänkte jag presentera mig själv lite mer än det som står i menyn. Detta även också för att jag tänkte göra en länk ut från menyn, så, jag tänkte försöka knåpa ihop någonting.

Jag heter då alltså Felicia, som ni säkert endå redan visste. 1992 är året jag är född, i månaden november. Med min familj bestående av mamma, pappa, fågeln Musse och hunden Vissla bor vi i en villa utanför Stockholm, i en liten stad, by, håla, vad ni nu vill kalla det.

När klassen från grundskolan splittrades hamnade jag på IT-gymnasiet i Huddinge på en El/natur-linje som jag gick hela första året på gymnasiet. Till andra året planerade jag att byta linje till Nätverk & säkerhet som den heter, men det kändes endå inte rätt. Bara ett par dagar innan vi skulle börja 2an från sommarlovets slut, skrev jag ut mig från den skolan och gick direkt hit till Nynäshamns gymnasium för att skriva in mig på Estet-programmet. Då frågar sig säkert ett flertal varför jag bytte så, plötsligt, från El/natur~Nätverk till Estet. Det är lite skillnad, jag vet, men det på ITG var ingenting för mig kände jag när jag hade provat på det ett år.

Jag ville och vill såklart fortfarande, syssla med någonting jag tycker är kul. Mitt största intresse är bild av alla olika slag. Fota, rita, måla och syssla med webbdesign(blir ju bild det också). Jag tänkte slutföra min utbildning här på gymnasiet, ta studenten i juni 2011 och sedan gå som lärling(kanske blir under skoltid förresten) på en tatueringsstudio. Yes, jag tänkte nämligen bli tatuerare, konstnär, och fotograf på fritiden.

Utöver det spelar jag även gitarr som jag väl egentligen har gjort från mellanstadiet, även om det har gått i vågor att just spela. Jag har en far som har spelat gitarr i nästan hela sitt liv, så det är väl därifrån jag har fått det intresset.

Jag har en pojkvän som jag har varit lyckligt tillsammans med sedan den 20/6 2008, och fick ett år senare en egen jack russell från just hans familj.

Så, vad mer finns det att säga om mig? Utseendet varierar från dag till dag, haha, så det är inte värt att säga någonting om, plus att vi ju åldras.. Haha. Ehum, ja. Är det någonting ni undrar över, är det bara att skriva! :-) Ställ gärna frågor, no problemas.
Till top