Mandarinrinrin

Jag sitter här och har precis tryckt i mig en mandarin, gott gott! Nu kommer Vissla in hit och ska gosa, haha sötan. Vi låg precis i soffan och myste, men sedan gick jag hit för att uppdatera mig lite. Inget speciellt har hänt idag, för jag sov rätt länge och sedan har jag bara suttit vid datorn och gjort nada. Varit ute med vovvsan ett par gånger, och ritat en tatuering jag tänkte börja med snart om en biverkning jag har fått från min medicin tänker släppa.
Imorgon är det skola. Jag tänker skippa de tabletter jag fick biverkningarna ifrån, så jag hoppas att jag orkar vara i skolan imorgon. Börjar halv 1, har idrott, engelska och grafisk illustration. Blir säkert braa.. Tisdag & sen onsdag, då ska jag gadda Zache. :-)
Men, nu ska jag ut med Vissla sista rundan innan hon ska sova ;-D
Får se ifall jag skriver senare, ifall jag får tatueringen gjord och tänker visa den isf ;-)
Till top