Taste of Ink

Jag älskar akustiska versioner av "vanliga" låtar. T.ex. The Red Jumpsuit Apparatus' Face Down. Den sitter jag nu och lyssnar på som akustisk, och den är kanske inte bättre än den mer rockiga, men bra är den iaf. :-)
Eller vad tycker ni?
SE DÄR! Nu hittade jag Papa Roach's Scars som akustisk. Gaah :) Haha!

Men, mycket jag gör iaf inte. Plugga skulle jag behöva göra, gjorde lite lite när jag kom hem, sen dog jag. Nae men, det är D R Y G T att plugga sånt som inte är kul. Jag menar, HUR kul är det att göra glosor? Jag har blivit så lat sedan jag slutade på ITG. Liksom att rita, fota och göra något grafiskt i Illustrator kallar inte jag att plugga. Det är liksom, mer som min fritid. Men att trycka in 30 engelska-glosor i skallen är att plugga. Och det är väl det enda som är teoretiskt plugg för min del nu.

NU äntligen har jag funderat på en ny design till bloggen.
Ni vet ju att denna jag har nu bara var en tillfällig sådan, eftersom den är gammal egentligen. >.<
Till top