30 September

Sitter bara och väntar på att få gå och lägga mig, så att den nya veckan kan starta, och att det kan bli helg igen, vecka, helg.. osv, så att jag har någonting att göra.Även att jag får träffa mina bästa klasskompisar,som jag inte har så lång tid tillsammans med kvar, därav min älskade och finaste Erica som jag har levt tillsammans med i klassen ända sen vi började i sexårsverksamheten.Även träffa någon att lägga blicken på, ni förstår säkert hur jag menar.

Annars imorgon ska jag någonstans, på tisdag ska jag till IKEA med mamma igen, på onsdag ska jag in till sjukgymnasten,på torsdag har jag två prov att göra inkl. att pappa kommer hem från Åland och på fredag ska vi köpa min nya mobil! Lördag ska jag till Tyresö, och på söndag är det ledigt, någon som vill ses? ;D höhö, fullbokat..

Hur som helst,vi får väl se hur allting blir i huvudtaget,alltså.. ja, haha. Vi hörs,
#1 - - erica:

Jag vet vem du menar, men jag skulle nog satsa på den andre :P Jag älskar dig Felicia!

#2 - - Liz:

Hm, okej ;/ A jag vet knappt själv vem jag ska satsa på, så det får bli upp till dem själva ;o .. Jag älskar dig Erica!

#3 - - mandy:

nej va gulligt :) kanske satsa?

#4 - - liz:

Mjo, jag försöker :$ (a)

#5 - - Lis:

gillade din text som du har i din bild överst. Vad heter den?? Ha en trevlig helg./lis

Till top