Gott nytt år!

Nu är jag nöjd med designen, vad tycker ni? Jag velar hit och dit om färger, om textstilar och gud vet vad, men nu känner jag mig lagom nöjd iaf. ; ) Ni vet ju hur jag är, haha!

Det var mer dunk i mina små högtalare än vad jag trodde! :o Mamma jobbar och pappa är hos farmor och farfar en sväng, tror ni inte att jag tar tillfället i akt för att prova vad mina vänner går för? Haha. Mysigt värre, fast absolut INGENTING emot pappas i källaren, saaaaatan vilket ljud.

Jag tror inte att det blir något mer skrivet det här året(kul det låter), så jag vill bara önska alla ett riktigt

#1 - - Anonym:

haha alltså kan bara små saker, men ramarna, och så dem där texterna med färger som du gör svartvita och det där går inte alls hahahaha :p

#2 - - Anonym:

Jag har svenskt :P hahaha



såg du jag förstörde min lager grej jag hade sparat som jag använde som ram hahahahha fan :P tänkte lägga in en bild.

#3 - - giulia:

jag ahr svenskt ps ...



och om du sett vad jag skrev, att jag förstörde ramen jag hade gjort, och hittar inte sätttet och fixa ram nu hahaha =)

#4 - - Anonym:

Jag hade sparat det på lagerstilar..:D..



men sen så råkade jag kasta bort den klickade på delete försökte få tillbaka den men förgäves :( hahah

#5 - - G:

hahaha jag kunde :p hahahah jag är lite knasig i bollen :p

#6 - - catarina/:

tycker designen är urläcker! och förresten håller jag med dig angående alkohol & nyårsafton & allt det där.. det är egentligen rätt överskattat alltihop.



Gott nytt år!

#7 - - anna:

tycker det blev jätte fint :) gott nytt år !

Till top