30.6

Förlåt för att jag har varit dålig med mitt bloggande, men jag har spenderat hela helgen med min käraste pojkvän, haft jättemys ofc! Det tog oss 2 h att gå från tbanan till hans mormor, vilket var ett under att vi tillslut kom fram där vi fastnade framför 2 filmer hos Johan. Samma kväll åkte jag hem, men åkte in till stan på lördagen där vi möttes då han skulle in på Stadium. Han hittade ett par shorts, och jag själv köpte en I♥YOU-tröja och en blå tungpiercing på Punkt Shop, och också en svart bikiniunderdel på H&M. Han följde med mig hem då vi satt framför tvn och bara tog det chill. Söndagen spenderades mycket på baksidan med kamera en stund innan vi låg en lång stund i badet. Vi käkade hemma och åkte sedan till hans mormor igen där vi inte var framme föränn vid tolvslaget på kvällen. Idag vaknade jag vid 10-rycket av att min mobil ringer. Jag reagerar inte mycket, utan tror snarare att det är Niclas alarm på sin lur. När jag tillslut vaknade till hann jag inte ta fram luren och svara, utan lägger mer blick på att snutten hade dragit till jobbet. Jag somnade om, och vaknade vid 11 igen av att jag faktiskt hann svara då det var Erica igen. Hon berättade om bilderna från balen, och sa att hon också hade gått för att lämna sin pojkvän hemma i sin säng, säkert lika dötrött som jag var? Ajuste, hon skulle klippa lugg, jag är jättenyfiken på hur det blev!? Säkert jättejättesweet, men jag vill se! Hur som helst, så somnade jag om, och vaknade en timme senare utav att hela huset vibrerade. Det åskade för fulla muggar, och även hör jag Niclas mormor ropa på mig om jag ville ha frukost eller bara något att äta. Jag gör mig lite smått iordning och går in och gör henne sällskap, när bara ett par få minuter senare då älsklingen kom hem. Inte långt därefter badade vi i poolen där, och gick inte upp föränn vid 5, då vi drog ner till centrum och skiljdes åt. Framför mig hade jag en drygt 1 ½ h's resetid, men det gick endå snabbt och bra. Det första jag gjorde när jag kom hem var att dra i mig nudlar, det var så jävla gott! Haha. Mamma och pappa hade vart och köpt godsaker, glass, munkar, muffins förutom godiset som jag själv hade med mig hem, kvar från i lördags. Haha, jag tror att jag ska träna ikväll, det blir nog både på cykeln i källaren, våran lilla vad det nu heter, något annat träningsredskap, och vanlig styrka. När jag ska få tid att springa, eller lust snarare, det vettefan?
Till top