The Horse Whisperer

Inatt läste jag ut boken, och jag vet ju handlingen sen tidigare, men boken var ändå minst lika bra som filmen är. Jag tycker att den är sorlig, men samtidigt också väldigt bra. Jag trodde faktiskt att jag skulle börja gråta när jag hade läst ut boken, men det blev inte så. Istället la jag ifrån mig min laptop och kurrade in mig under täcket tätt intill min älskling som såg ut att sova så sött.

Vi ställde klockan till imorse, men det var istället sötnosen min som fick väcka mig för att jag skulle vakna, inte mindes jag att klockan ringde? Ha. Men nu har vi bådat duschat och gjort oss iordning, så nu väntar vi bara på att tiden ska gå så att vi typ först ska ner till centrum så han ska pierca sig i ögonbrynet, och sedan ska vi åka någonstans.. Han vill till stan, men jag är inte så sugen på det när man tittar på vädret. Själv skulle jag nöja mig med typ Farsta eller Huddinge, men jag vet inte vad han vill?

Men som sagt. Imorgon är det Halloween, wie. Kul jul. Det verkar dock inte som om vi behöver sitta barnvakt, men jag vet endå inte vad som sker resten av helgen. Måndag är jag ju också ledig, och då ska jag nog ägna mig åt persondatorer.
Puss !
Till top