GratisBio.se

Jag trodde faktiskt helt ärligt att jag någonsin skulle skriva ett sådant inlägg som jag nu ger ut till er. Runtom över ett masstal av bloggar befinner sig en länk till GratisBio.se, en annons eller ett helt inlägg. Alla pratar verkligen gott om den här sidan, så nu kände jag mig nästan lite "mobbad" som inte hade någonting alls egentligen med sidan att göra. Jag som alltid har varit så otroligt skeptisk mot sidor som denna, eftersom jag alltid har trott att det inte alls har varit 110% gratis biobiljetter t.ex., så tänkte jag att det här bara var en bluff. Jag blev så himla paff när folk verkligen började prata gott om det, så paff att jag var tvungen att prova själv. Så, gott folk, kära läsare, nu har jag gjort min röst hörd eller hur man ska utforma detta. Jag har precis startat ett konto, ett medlemskap, och hoppas Verkligen att det fungerar! Nu är dock mitt hopp uppe på topp, efter allt gott man har hört! Ni som gick i mina fotspår som ännu inte är medlemmar, klicka dig in på länken nedan och gör som jag - bli medlem och börja "arbeta" för biljetterna/presentkorten!

Här blir du medlem!

Till top