Simsimsallad

Godkväll bloggen! Står allt bra till med er? Själv är jag dö-mätt känns det som. Jag skulle nog inte ha ätit så mycket godis innan maten som jag gjorde.. men, fick i mig den urgoda måltiden endå, en timme senare än bestämda mattiden, heh..
Eh ja. Jag spelade lite WoW, men kom inte så långt som jag hade hoppats på, så jag bytte till Left 4 Dead. Dock var inte det lika roligt det heller som det var första gången, så jag bytte till Sims 3. Dock kunde jag typ ingenting där heller, skapade bara ett par Sims, och sedan, eh, la jag av med det också. Då började mamma oroa sig hur Vissla skulle klara sig ensam framtills Niclas slutade för dagen och skulle hämta henne, och ta henne med sig hem till sig. Det blev ett himla liv här hemma, så vi letade för fullt efter hundvakt. Tillslut fick vi klart för oss att Niclas urgulliga mormor kunde ta hand om henne, så dit ska vi åka på vägen imorgon för att lämna dit henne över helgen, tack gode gud :-)

Jag har ännu inte packat något, men jag orkar endå inte göra det nu. Jag går hellre upp tidigare imorgon för att fixa allt då. Måste dock fixa min mp3, och nej, det känns inte skoj när All musik ligger på externa som jag vet att jag inte kommer åt för tillfället. Pojken min skulle hjälpa mig att sätta in den som intern, men vi har inte kirrat någon SATA-sladd ännu, så det får väl la vänta.

Nu ska jag plocka fram lite filmer som ska med under bilresan, då jag flirtade med pappa att låna med hans bärbara DVD-spelare! Hih, fun fun. Kanske skulle ta och försöka lära mig den redan nu, haha..

Jag skriver nog imorgonbitti. PUSS
#1 - - t i f f a n y /:

gud vilken fin blogg :)

#2 - - lina [discosadness.blogg.se]:

sv: jag trivs med objektivet hittils :-D

har inte fått använda det så mycket, men ska iväg och fota modellbilder om en vecka, då ska jag verkligen testa vad det går för! det är ju lite ovant med fastbrännvidd och något sämre närgräns, men skärpedjupet är ju guld :-)

#3 - - Jonna:

sv: jaha bor du där ? :p :)

#4 - - Millah:

Överraskning i min blogg ;) Hoppas du blir glad.. Kramar

Till top