Amor vincit omnia et nos cedamus amori

Jag Elli och Vissla ligger i ett tält på baksidan, haha. Jag saknar min prins som .. jag vet inte vad. Vi sitter och kikar ifall vi hittar någon tatuerare, och så ska jag fixa en blogg till en tjej snart.

Uppdaterar mera senare, orkar inte för tillfället.
#1 - - catarina:

ska du tatuera dig? :o vad och var isf? (a)



btw tänkte jag passa på och dråga dig om piercingstudion i nynäs, var den ligger, om den är bra och vad det kostar att pierca sig i typ.. läppen? :$ jag har säkert redan frågat allt detta, men är ju så glömsk.



och kommer jag på nåt kul du kan blogga om skriver jag det! men jag har tyvärr samma problem själv.. det är inte lätt att veta vad man ska/kan bjuda på. men lite bilder är aldrig fel. :) ja! haha, bara för det fick jag en idé! du kan göra 'din dag i bild', liksom fota en gång i timmen eller nåt. testa det om skrivlusten tryter :)



hoppas allt är bra med dig annars <3

#2 - - catarina:

*fråga

#3 - - F E L I C I A ' S [DESIGNBLOGG]:

sv till Catarina:



Haha, det är ingenting jag vill gå ut med än (a).. men kan säga att det är en text, två raders - ungefär 18-20 cm brett, skrivstil, som ska sitta lite nedanför nacken/uppe på ryggen(skuldrorna). :D



Vad jag vet kostar det 450:- att ta i läppen, och den ligger i en gammal glasögonaffär om jag inte minns helt fel. Om du vet vart Expert ligger, så ligger det inte alls långt ifrån. På samma sida som Expert, men kanske drygt 100m därifrån. Så om du står med näsan in mot Expert, så har du Tattoo ca. 100m till vänster om dig själv, på samma sida. Alltså inte mot bussarna och spelaffären. :-)



Hm, jo det är sant! Är väldigt sugen på att ha fler bilder och så, för jag tycker själv att det är roligare att läsa när det är bilder - men jag orkar inte TA bilderna? (a)... Haha, men får väl försöka :D..



Tack detsamma sötnos! Älskar att du läser min blogg, för du bryr dig ju ;$ <3

Till top